Nehirgibi Kızlar 3 aylık olacak elbise ve kısa şeyler için çok erken. Öneriniz var mı hiç bulamadım. Bi tane fırfırlı dantelli falan bir tulum almıştım. O da kumaşı sert ve çok kalın geldi.
daisyildiz Nehirgibi https://www.lcw.com/cicekli-dantelli-kiz-bebek-elbise-ekru-o-4605025 https://www.lcw.com/bisiklet-yaka-nakisli-kiz-bebek-elbise-ekru-o-4415731 https://www.lcw.com/kelebek-aplikeli-kiz-bebek-elbise-bej-o-4825876 https://www.lcw.com/bebe-yaka-cicekli-kiz-bebek-elbise-ekru-o-4483657 nasıl bir şey istiyorsun tam bilmiyorum ama ben en üsttekini almıştım benim bebeğim henüz doğmadı ama insan heves ediyor 💕 ay kısa şeyler için erken yazdığını şimdi gördüm 😥 bakayım uzun bulabilecek miyim
meldaa41 Nehirgibi https://ty.gl/c9imela1v4st3 Az önce şöyle bir şey gördüm beğenir misin bilmiyorum ama çok tatlı duruyor 🎀
Nehirgibi daisyildiz linkler için teşekkür ederim ama elbise kullanışlı olmuyor maalesef bizde de var 3 tane ama giydirmiyorum elbise yaşı gelince güzel oluyor ben alt üst takım ya da tulum tercih ediyorum. Elbise sadece 5 dk foto çekmek için yeterli😅
daisyildiz Nehirgibi https://www.lcw.com/islemeli-yaka-detayli-kiz-bebek-bluz-ve-tulum-2li-mavi-o-4449773 https://www.lcw.com/cicekli-kiz-bebek-bluz-ve-tayt-ekru-o-5050706 valla anlattığına göre bunları bulabildim fikir olsun diye bak istersen canım 💕 inşallah başkaları da yardımcı olur 🌸