ipekleyla Merhabalar reglimin gecikmesinin 3. Günü sabah ilk idrarla test yaptım çok silik çıktı ama kuruma çizgisi mi yoksa pozitif mi emin olamıyorum bi bakar mısınız 🩷🙏🏻
whsh ipekleyla çizgi var olmasa biraz daha zaman geçsin yine bi test yapın veya kan tahlili verin ama bence gebelik vardır
tahamommy ipekleyla evet görüyorum bence var gibi bekletmediyseniz kuruma değildir, ilk 5 dk içinde çıktı mı