Elmas03 Selam kızlar 3gun olcak neredeyse SAĞ taraf kaburgada batma var öyle bi ağrı veriyor ki aglicam artık dayanamıyorum SAĞ göğüs kafasimdede ayni şekilde batma oluyor sebebi nedir ki uykudan uyandım acı yüzünden ya ! 😞
Duygukul Elmas03 aynı durumu bende yaşıyorum 31 haftalık hamileyim doktoruma sordum bunun bir çözümü olmadığını yalnızca doğumdan sonra geçebileceğini söyledi ultrasonla baktı oraya bebeğin topuğunu dayamış oraya çekmediği sürece rahat edemezsin dedi hiç topuğunu çektiği de yok bazen nefes alamıyorum yatamıyorum çok iyi anlıyorum sizi ama bir tedavisi geçme durumu olmuyor maalesef
bsrelif Canım bende aynı acıdan muzdariptim. Secde pozisyonunda yat bacağını ikiye ayır öyle uzan. Görsel olarak yoga embryo pose olarak da aratabilirsin. Bilmiyorum bana çok iyi gelmişti belki senin işine de yarar
Elmas03 bsrelif vallaha o dediğin hareketleri benim yapmam biraz zor ama hayırlısı hani tek yaşayan ben miyim sebebi ne olabilir ki diyordum
Elmas03 halie bende 27haftalık gebeyim hiç derdim yokmuş gibi bide bu ağrı var, erken doğum riski var dedi doktor vallaha tek hedef bebeğimi kucağıma sağlıklı sıhhatli kucağıma almak inşallah ana ağrılar insanı delirtiyor ya
Elmas03 Kızlar benim bide rahimde kısalma var 13 mm pesser takılı hareket yasak hep yatmam gerek nasıl yapiyim ki o hareketleri vallaha acıdan kıvrandırıyor ya
Duygukul Elmas03 yani ben 26 haftadan beri çekiyorum asla azalmıyor daha çok artıyor sandalyede asla oturamıyorum çok batıyor
Elmas03 Duygukul çok kötü vallaha dayanamıyorum eşim acile gidelim dedi ben skldım hastaneden bişeyde değişmiyor iki buklum kıvranıyorum bi banyo yaptım yok rahatlama yok !
Elmas03 Duygukul 😢😢😢ay vallaha öyle cidden dayanamıyorum artık şu an resmen kıvranıyorum çocuk gibi ağlıyorum belki biri bişey yazmıştır diye bura giriyorum sunu yaparsan geçer diye ama yok bi çareside yok herhalde