Rapunzel11 Doktorum bu testi istedi 2,23 mom değerim çıktı yüksek riskli. 1 hafta sonra detaylı ultrasosum var 20 haftalık olucam. Bu şekılde test sonucu yüksek çıkıp bebeğinin sağlıklı olduğunu öğrenen var mı . Bana vakit geçmiyor doktorum endişelenecek birşey yok dedi ama içim içimi yiyor . Sonuçta hamile olmak önemli değilmiş sağlıklı birey olması en önemlisi bunu anladım
Depresif_polyanna Rapunzel11 bu testi bana da yaptılar sorun cikmadi denildi. Kesin değil bu testler canım detayliyi bekle kafanı bulandirma
Rapunzel11 Depresif_polyanna evet detaylı önemli olanmış ama testte kötü çıkınca moralim çok bozuk bir haftadır . İnş hayırlı haberini alabilirim