Canım çok geç yumurtlamışsın bu yüzden adetin de gecikir normal şartlarda ama korunmadığın için geç döllenme olmuşsa şuan anlamaman normal ki testte değil önce kana sonra idrara geçer beta hcg hormonu benim şuan bile net iki çizgi çıkmıyor stres yapma senin olan seni bulacak