Bugün sadece anne olanların değil…
Kalbinde annelik taşıyan herkesin günü.
Bir evladı büyüten, büyütmeyi hayal eden, bunun için dua eden, bekleyen, özleyen…
Kucağında çocuğu olan da,
bir gün “anne” diye ses duyabilmenin hayalini kuran da aynı sevginin içinde.
Evladını kaybetmiş annelerin, annesini özleyen çocukların, anne yarası taşıyanların da bugün kalbi biraz daha hassas.
O yüzden bugün; sadece kutlama değil, biraz da anlama günü.
Fedakârlığıyla yorulan, sevgisini sessizce veren, geceleri uykusuz kalan, güçlü görünmeye çalışan tüm kadınların Anneler Günü kutlu olsun.
Ve bir gün anne olmayı isteyen herkesin duası gönlüne göre kabul olsun… 🤍