anneoluyorummm103 Bumah ben çok memnunum kullanıyorum 3-4 aydır daha 2 kere şarjı anca bitti. Çekim gücü kademeleri de var gayet güzel çekiyor
babyou Bumah ben kullanıyorum canım yani yenidoğana manueller uygun bence ama 4. Aydan itibaren kullanılabilir oğlum 2.5 yaşında kendisi temizliyor
Iremorhan123 Bumah yeni aldım ama çok memnunum asla burnunu temizletmeyen oğlum kendi tutup çektiriyor.
Bumah annekiz6141 bende onu kullanıyodum ama oğlum aşırı tekme atmaya başladı canımı çok acıtıyo artık
anneoluyorummm103 Bumah benimki 5 aylık olmak üzere ☺️ 1-1,5 aylıktan itibaren kullanmaya başladım sıkıntı olmadı hiç