benimbebegimm Rahim kısalığım vardı bugün kontrolde bebeğin kesesinin gözüktüğünü söyledi doktor ve serklaj yapacağını söyledi. Kese patlaması gibi riskler olabilir dedi çok korkuyorum ama başka seçenek sunmuyorlar. 23+3’üm şuan. Geç serklaj olan var mı aranızda?
keleebeeekkk benimbebegimm burda gebeliği yakın olan hepimizde kısalma sıkıntısı görüyorum noluyor bize anlamadım herkesin gebeliği nasıl rahat geçiyor
sudegk benimbebegimm bende de aynı durum oldu ameliyat esnasında kese patlayabilir bebek doğar doğarsa yaşama şansı çok düşük dedi 21+6 da 4 cm açıklık 25mm serviks ve kese sarkmasıyla serklaj oldum şuan çok şükür 27+1 olduk ilk hedefimiz 28. Haftayı görmek inşallah sağlıkla alırız kucağımıza çocuklarımızı 😊💕
agilkaya benimbebegimm şehir olarak nerede yaşıyorsunuz ? Alanında uzman bi dr önerebilirim benim serklajımıda kendisi yaptı ben 15 haftalıkken oldum suan 28 haftalığım ve aktif ayaktayım. Ama daha önce rahim ağzından kesesi ve ayağıyla sarkmış hastaları bile içeri ittirip dikmişliği var ve bugüne yaptığı serklajlarda hiçbir kötü sonucu olmamış drun 🙏🏻 rabbim hepimizin evlatlarını korusun sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
myangelson benimbebegimm çok şükür bir sıkıntı yaşamadan kucağıma aldım bebegimi. O saydıkları tehlike bütün acil serklajlarda var hafta ileri olsun olmasın aşağıya indiği için bütün komplikasyonlar hakkında bilgilendirmeleri gerekiyor bizleri. Allah’ın izniyle seninki de çok güzel geçer merak etme🌸
benimbebegimm myangelson çok teşekkür ederim inşallah çok korkuyorum sizin gibi sağlıkla zamanında kucağıma alırım inşallah bende. Kaçıncı haftada doğum yaptınız
myangelson benimbebegimm 37+0 acil sezaryene alındım ama serklaj ile ilgili bir sıkıntı yoktu. 39 da alınacaktı normalde dikişler çok sağlamdı ama tansiyon sıkıntım vardı gebelik zehirlenmesi riskinden dolayı acil doğuma alındım
gulcinnnnn_ myangelson siz serklajdan spnra yatarakmı geçirdiniz yoksa normal hayata döndünüzmü? Nə kadar dinləndiniz?
myangelson gulcinnnnn_ ben yatarak geçirdim çok kısalma olduğu için. 34 haftadan sonra 15 dk yuruyebilirsin çok fazla ayakta kalma dediler. Yani doğuma gittiğim zamana kadar evde hep yattım