hemsut Şu an 7 8 dk da bir sanci geliyor 50 sn sürüyor, nefes alarak geçiyor durulmayacak gibi degil, ne zaman gitmeliyim hastaneye ben
busragms44 hemsut hastane çok uzak değilse 5 dk da bir gitmeniz lazım ama yazalı 40 dk olmuş İnşaAllah yoldasınızdır ve bi avazda kurtulursunuz İnşaAllah
yigithanleyla hemsut rabbim sag salim kucağına kavuştursun insallah su gibi bi dogum olsun banada dua edermisin serklajliyim yatıyorum surekli erken doğmasın bebeğim hiç yoktan 30lu haftaları görelim 🤲
hemsut elifsn23 doğurdum, açılmam cok guzel ilerledi sanci çektim ama doğumhaneye girince bebek çıkmadı bir türlü yukarıda falan da değildi kafası kaldi orda, olmadı cok uğraştık, acil sezaryen oldum, bebeğim yoğun bakımda goremedim Bile
hayalperi hemsut karnınız baskı uygulanmadı mı kesi falan atılıp benimde olmuyordu doktor dirseğiyle sert bastırarak çıkartı yine de gözünüz aydın olsun sağ salim doğurmuşsunuz
asporca hemsut ayyy hadi gözün aydın sonradan okudum yorumları sağlıkla huzurla büyütürsün civcivini 🥰🏵️
hayalperi hemsut ebelerin hiç gücü yok ebe ve hemşire benim karnımı yara etmekten başka bir şey yapmadılar ısrarla kavga kıyamet doktoru çağırttım erkekti aşırı güc baskısı sağlayınca çıktı yoksa ebelere kalsaydım benimde sezeryandı sonum
asporca hemsut bence git hastaneye suyun gelir bir anda doğum başlar belki açıklığın tamdır bilemezsin 7 8 dakikada bir 50 sn sürüyorsa kalmamış demek zaten bence git