Ben çok salak aptal biriyim dikkatsizim bugün öğlen 12 1 de levotiron triot ılacimi ictim normal olarak şimdi şaat gece 2 buçuk vitamin almayı unuttum yanlislikla yine levotiron içtim eşim uyuyor hastaneye gidemiyorum kusamadim bir sorun olur mu 8 buçuk aylık hamileyim