Ben hamileyken hem havuza hemde denize sık sık girmiştim. Suyun içinde kuş gibi hissediyordum kendimi. Sıcaktan aşırı bunalıyordum hep su aşeriyordum. Havuzdan denizden çıkmıyordum. Çok şükür bisey olmamıştı. 21 haftalığım. Yine yaza denk geliyor agırlastığım dönem. Yine sudan çıkmam diye düşünüyorum