Yarın 5. Gün asla belirtim yok. 1.transfer 1 yıl önce olmuştu negatif sonuclandı ve onda en az 3 gün kasık ağrım olmuştu şimdi hiçbir şey hissetmiyorum ve 2 embriyo oldu bu sefer. cesaret edip tekrar deneyemedik epey ara verdik belki kendiliğinden olurdu dedik olmadı 5 yıldır anne olmayı bekliyorum belirti olmaması normal mi