Semilk05 ay sanırım aynıyız ilk doğumumda 4 de hastaneye giriş yaptım 8 buçuğa doğru doğumum oldu ama sabahtan 4e kadar sancımı evde çektim bide acilden giriş yaptım nst ye bağladılar sancım ve açılmam olmadığı için doktor dışarıda merdiven vs yürüyüp 2 saat sonra tekrar gelmemi söylemişti ama suyum geldiği için ben yarım saat sonra felan geri döndğm tekrar 6 gibi acile gittim yani son 2 saat çok sancılıydı ama açılmam hızlı ilerledi ve 2 saat sonra doğumum oldu aslında kolay bi doğumdu son sancılar çok can yakıcıydı sadece şimdi 30+2 haftalık hamileyim nasıl olacak merak ediyorum