Byn1998 Kızlar ben başlıktaki gibi çarşamba günü tetenoz oldum ama tetenoz yeri yumurta büyüklüğünde şişti kızardı yanıyor o bölge başına gelen oldumu
allyslife Byn1998 ben olmadım canım ama buz koyabilirsin iyi gelebilir, aşılardan sonra normal diyorlar ama böyle şişliklere
elisimm Byn1998 cnm buz koy bnmki de yanıyordu hafif şişti ebe böyle durum yaşarsan buz koy demişti öyle hafifledi yoksa uyutmyr ilk gün hiç kolum iptal oldu ztn ağrıdan
cuteregina Aynı durumu ablam yaşadı kolu kocaman şişti ve doktora gitti iltihap kapmıştı bu biraz vücut hassasiyeti ile alakalı ama bence aşı olduğunuz yere görünün
Byn1998 cuteregina gidicem ama bi hesaplaşcam bacım resmen iğneyi sapladı aç kolunu diyerek pazartesi rapor alıp acilden direkte şikayetçi olcam bide iğneyi yan vurdu daha ne olduğunu anlamadan
cuteregina Byn1998 yani eğer uygulamanın yanlış olduğunu düşünüyorsan tabii ki de hakkın şikayet edebilirsin çünkü hafif kızarıklık belki minik bir şişme normal ama bence seninki normal değil bayağı şişmiş
Byn1998 cuteregina hamile olmasam zoruma gitmezdi ama insan düşünür karşımdaki hamile diye pamuk bile ıslak değildi bakalım ne olacak ama inşallah başıma iş çıkarmaz
damla6565 Daha dün tetanoz aşısı oldum hiç böyle bir durum yaşamadım seninki bayağı şişmiş görünüyor yan etkilerin olabileceğini söylemişlerdi bana da için rahat etmezse bir doktora görün istersen
cennet033 Geçmiş olsun benimde olduktan sonra belli süre sonra yanı kaşıntı oldu ve küçük kabuk bağladı ilkinde gebelikte böyle olmamıştı ama sizinkide baya şiş yanması hiç başıma gelmedi ama benim bi doktora git istersen
bsrelif Byn1998 o da işe yarar büyük ihtimalle enfeksiyon kaptı veya alerjik reaksiyon gösterdi çok önemli bir şey değil