4 ay arayla 2 kere spinal oldum ilk spinal olduğumda ağrıdan 4-5 gün kalkamadım berbattı ama doğumdaki spinaldan sonra hareket etmedim olabildiğince düz yattım bol su ve granül kahve içtim tabiki arada da yürüdüm belime ağrı bile girmedi bugün 5.gün sadece sezeryan ağrısı var.