sevincan 25255 bende 38+4 deyim aynı sorunu yaşıyorum. Yaklaşık 1 haftadır hemde. Bağırsaklarımdan gur gur sesler çıkıyor. Demir ilacıda kullanmıyorum kötü yapıyor diye.
25255 sevincan millet doğum yaklaşınca ishal olup rahatlar biz kabizliktan çocuğu ıkına ıkına tuvalete doguracaz galiba 😂😂😂😂