Kendisine gebelik takini için gitmiyorum perinatolog takipliyim ama şunu diyebilir ki Mamak devlet hastanesinde Raşit Tan Ayık diye kadın doğum doktoru var kendisi mükemmel bir doktor bir hamileliğimde 1 gün öncesinden etlik şehir hastanesindeki peritoloğa gittiğimde bebek hakkında asla bişe söylemedi çok kötü davrandı hatta içim rahat etmediği için ertesi günü Raşit hocaya gittim perinatolog olmamasına rağmen bebeğimin kalbinde sıkıntıdan şüphelendi başka bi hastaneye yönlendirdi hemen ve ben başka hastanede bebeğimin çok ağır kalp hastansını öğrendim yaşamla bağdaşmadığı için 20. Haftada sonlandırıldı şuan ki hamileliğimde geç döllenme olmuş etlik hastamesinde kan verdiğimde kimyasal bu eve git 1-2 güne regl olursun dedi 10 gün boyunca olmayınca tekrar Raşit hocaya gittim ve bana hamile olduğumu bebeğin geç yerleştiğini söyledi şuan 30. Haftadayız ama özel hastane takipliyim. Hamile kalmadan önce mutlaka kendisine kontrole giderim herşeye dikkatlice bakar yönlendirme yapar yani kesinlikle Raşit hocayı tavsiye ederim.