Kizlarrrrr pazartesi ilk defa bebisimizi gorucez 3 haftadir bekliyorum cok heycanliyim 9 haftalik olduk simdiye kadar hic gormedik muane olmadim henuz tup bebekle hamile kaldm degerlerlerm guzel yukselince doktorumuz direk kalp atisini duyalim dedi ogrendigimde 4+4 haftaydik 9 haftalik olduk cok sukur ay cok heycanliym aceba nasil iyimi🥹 guzel haberler aliym dua edin banaa