cse Bir embriyo 5. Güne ulaştı en iyi kalitede dediler genetiğe gönderdik %80 kötü çıktı sonuç transfer olursa düşük olur dediler. Bugün havuzlama oldu yeniden moralim çok bozuk Genetiğe (NGS) gönderen var mı sonuç ne oldu
kedilivebebeli Ben iki embriyo gönderdim biri transfer edilebilir biri edilemez geldi ve imha edildi kalan bir tane transfer edildi