2sezon hergün 2 yumurta yiyorum. 30+5 im. Öğrendiğimden beri hiçbir sabah aksatmadım. Bazen haşlıyorum kaşarlı tost yapıp bazende pancar yaprağını kavurup lor ile omlet yapıyorum. Ara öğünümde hergün mutlaka tahin yulaf yoğurt muz kivi vs o gün canım hangi meyveyi isterse onu doğruyorum 3 ceviz 9 10 çiğ badem kuru üzüm. Bunlar dediğim gibi aksatmadan hep yedim. Haşlanmış pancar( benimde demir eksikliğime çok iyi geldi) haftada 3 4 yerim. Aynı şekilde avokado. Roka nohut her hafta günde bir somon. Yani kızım 30. Haftada 1900 gr. Beyaz ekmek değil ekşi mayalı ekmek , pirinç değil bulgur, yoğurt süt zaten hep tüketiyorum. Belki saydığım besinler yardımcı olur. 🫶🏻