secita Kızlar 7+2 gebeyim bir gazım var bir gazım var ölüyorum. Çıkaramama sorunum yok ama bir insan günde 100 e kadar nasıl gaz çıkarır alttan üstten. Daha çok yeni olmasına rağmen karnım davul gibi midem de şiş. Normal miii 🧐
xxtuaxx secita Bende de gebe kaldığımı öğrendiğimde aynı sorun vardı 🤭 çok fazla gazlanmıştım 😂bi süre öyle devam etti ama sonradan düzeldi 🙈
xxtuaxx secita Karnın ve miden için de bir şey diyemeyeceğim. Çünkü bende olmamıştı, yanlış bir şey demek istemem
Deleted33000 secita normal canım bende öyleydim hamileyken bu hormonlar bağırsakları da etkiliyor hatta hamilelik belirtisi olarak kimilerinde gaz da belirti oluyor
bsr18_ secita 2 hamileliğimde de hamile kalırmkalmaz gaz şişkinlik vardı. Hatta belirtilerimden biri buydu şüphelenmiştim😂
secita xxtuaxx inşallah benimki de düzelir 😀 evde eşimle köşe kapmaca oynuyorum uzak duruyorum odalarda takılıyorum bu yüzden 😏
secita Deleted33000 eşim soruyor ee nolcak böyle ne bu diye şaşırıyor 😀 normalde de yapardım günde 1 2 kere ama şu ara o kadar çok ki utanıyorum 🥹🥹dışarıda çıksam duyuluyor 🥲🥲😀
Deleted33000 secita ahahaha duyulur kız zart zırt😂😂😂eşinin yanında yapiyirmusun boşver sal gitsin zaten bı süre sonra azalır 😂😂😂😂
Deleted33000 Hatta burda okumuştum çok kişide oluyor birinin kocası arkadaşa gazman diyormuş sırf bu yüzden utanacagin bişey değil kuzum hiç takma😁😁
cuteregina secita progestron hormonu arttıkça gaz yapıyor alışana kadar pırt pırt devam bende aynıyım 🫠🫠