42havvanur Zhanm_hafz1 valla ilk kizim normal dogumdu 2700 gr dogdu 1 bucuk gunde suni sanciyla dogurdum😁😁😁
Nazli_3009 Zhanm_hafz1 bence zayıf çünkü kanala daha zor ve geç iniyor demişlerdi benimde öyleydi 4 günün sonunda doğdu bir türlü kanala girmedi ve açılma olmadı
emineuc Şöyle söylemişti ebemiz üç kilo üstü doğurmak daha kolay çünkü bebek kendini itebiliyor bu durumda tabi dört dört buçuk kilo zorlar üç kilo altı da kendini itemediği zayıf olduğu için zorluyormuş