dilos178 Kizlar 26. haftadan selamm 2. gebeligimm çok cabuk agirlastimmm hemen yoruluyorumm bacaklarim aksam olunca hamlamis gibi oluyor sanki spor yapmis gibi ne rahat uyuyabiliyorumm ne düzgün dinlenebiliyorum😭🥴 sizde durumlar nasil?
ikbalnur dilos178 Ahh evet maalesef bende de öyle hele sırtım ortadan ikiye ayrılıyor gibi ne oturdugum ne de yattığım yerden kalkamıyorum ilkinde çok bilmedigimiz için mi yoksa şimdi hem cocukla hem evle ilgilendigimiz için mi bu kadar zor geçiyor anlamadım ileri ki haftalarda napcam onu düşünüyorum 😮💨😮💨
aslliasya dilos178 26. Haftadayım aksine hafif hissediyorum uzun süre bişeyle uğraşınca yoruluyorum . Gece uykusuzluğum çok fazla sadece . Multivitamin, D vitamini, Demir ilacı kullanıyorum. D vitamininin etkisi olduğunu düşünüyorum
melisa_dfj dilos178 bende 26+3 haftalığım bende aynı durumlar var 🥹 şuan da uyuyamadım karnım belim ağrıyor oğluşum büyüyor herhal de 🥹
twobabymomm dilos178 ikinci gebeliklerin kaderi olabilir mi bu 🤭ben de 26 dan beri sanki 9 aylık hamile gibi geziyorum🫣
arzuysf Multivitamin kullanıyor musunuz? Benim iki üç gun içmedim ben de oyle hissettim. sonra içmeye başlayınca gecti.
dilos178 arzuysf yaaa eveet bende üc dört gündür icemiyorum bitti alamadim firsat bulup. Ondanmiii acabaaa😳
ntgctsn Vitamin ne kullanıyorsunuz kızlar doktor bana sadece d vitamini ve demir ilacı yazdı başka kullandığım bir ilaç yok. Çok çabuk yoruluyorum ve çalışan biri olarak hamile olmak çok zormuş🥺
ntgctsn orhismommmmmm doktorunuz mu önerdi acaba? Ben magnezyumu sordum gerek olmadığını söyledi vitamin de vermedi çok ilginç
orhismommmmmm ntgctsn evet canım magnezyum olmasa vücut artısından ölürdüm heralde sen tekrar sor bütün gebelere önerıyo aslında ama
orhismommmmmm ntgctsn oyyyy ne güzel düşünceli birisin canım benim seninde anneler gününnn kutlu olsun bebegını sağlıcakla al. Kucağına ❤️