betus_91 bu yaşadığın endişeyi birçok kişi yaşar bende dahil.15.haftadayim kontrol gününü iple çekiyorum diyebilirim.surekli kafamda sknti ,acaba iyi mi kalbi atıyormu büyüdümü hareket ediyormu diye diye kendime eziyet ediyorum.
Kontrole gidip gelince iki gün normalim sonra yine bu endişeler başlıyor.bulantim vardı şimdi yok,bel ağrısı kasik ağrısı vardı şimdi yok,belirtilerin kaybolması çocuğa bişey olduğu anlamına gelmez,vücut alıştığı için belirtiler kayboluyormus,sakin olup Allah’a emanet edicez başka çare yok 💕🫂