znnnr yanılma payı az da olsa vsr demekki, belki de kimyasal geçirmişsinizdir. Bende dpo10da negatif görünce artık bu ay bitti dedim ama hiçbir regl belirtim yok diye yine küçük bi umutlandım . Yumurtlama testiniz innovita ise o test için de doğruluk payı yüksek diyorlar