Momyy1999 5+2 yim kasıklarımda batma oluyor dinlenince geçiyor ayaktayken zorluyor. Bide 2 haftadır göğüslerim çok çok şiş ve ucu sert taş gibi dokununca acıyor. Bende yerleşme kanaması olmadı. Aksamları mide bulantısı var. Bazı yıyeceklerden tiksinme. Mesela kek yaptım ama yumurta kokusu geldiği için yiyemedim? 🤣 ilk gebeliğimde böyle şeyler yoktu belirtiler erken basladı .