aaysenuur Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim. İdrar tahlilimde protein 3+ çıkmış . Bu ne demek yaşayan var mı? Düzelebilen durum mu ? Pazartesi doktora gidicem ama sabredemedim.
gamzekonakkl Bende 7 haftalık gebeyim nefrolojı bolumune gıdıyorum orda 24 saatlik idrar takıbi istediler bırde tansıyon takıbi benımde 3+ gorunuyordu