beybimom_ teşekkür ederim inşallah tüm isteyen olur ama insan kendi vucüdunu biliyor yani ne olup olmadığı geçen ay çok hormon ilacı kullandım iki seçenek var ya hormon dalgalanmasından yada erkenden çıktı, zaten gebelikte çıkanda hormonlardan dolayı çıkıyor, kendimi kaptırmak dediğiniz de evet 2 yıldır hastane köşelerindeyim biraz insan kapılıyor uslübunuza dikkat ederseniz sevinirim sağlıkla kucağınıza yavrunuzu almanız dileğiyle,,,