Haribo42 Unzule hamilelikten canimm bazi insanalrda asiri killaniyo bazilarinda lekeler cikiyo kimisi asiri guzellesiyo kimisi saclari gidiyo azaliyo valla biraz bu ye ile alakali badem yagi filan sur uyumadan belki azaltir
Fatosozer Unzule canım bebeğin bütün vitaminleri şuan kendine topluyor saçlarında dökülür kaşlarında benimde o haftalar öyle oldu ama sonra geçti şükür. Canını sıkma hepsi geçici 🤗🤰 kaşlarına badem yağı sür ben de öyle yapardım yapıyorum da
Heisenberg Unzule aslında tam tersi olması lazım ama🙄 Hamilelik işte parmak izi gibi her kadına özel belirtileri olabiliyor.. Badem yağı gerçekten iyi geliyor üstelik kokusu rahatsızlık vermiyor yatmadan önce sürebilirsiniz🌺
Sims Unzule bir kan tahlili yaptır canım demir eksikliği olusmus olabilir malum bebek annedekini cekiyo
Unzule Sims yaptırdım sadece troidim biraz yüksek çıktı onada ilaç vermediler çok yükselmediği için canım
Ertugunannesi Unzule bisi sorabilirmiyim sizinde rahim sancilariniz oluyormu adet olcakmis gibi 16 haftadayim bende 17 den gun aldim normalmidir
Unzule Ertugunannesi sağ tarafım aşırı ağrıyo doktora sordum normal dedi rahim genişlediğinden dolayı kanama vs.olmadığı sürece normal şeyler bunlar dedi
Unzule İşin enteresanı saçımda dökülmesi gerekiyo vitaminsiz kalsam biyerde okumuştum balık yağı hapı iyi geliyomuş doğrumu acaba