Kızlar adetime 12 gün falan vardı enfeksiyon oldum diye gittim 24 Nisan da. Beta 0.200 tedavi başlandı fitil antibiyotik ama ben korunmadığımı söyledim. Bir sorun olmaz dedi dr adetine daha var kan da da çıkmayabilir falan dedi. Ben kaç gündür bekliyorum adet olayım bu ilaç süresince de ilişki olmadı en son geçen hafta 1 kez oldu . Test yaptım çift çizgi. Ayyy korkuyorum ilaçlardan bişey olmaz demi başıma gelen var mı