elakemal cerensr14 evet pembe çizgi var hayırlı olsun canım elinde testin varsa sabah ilk idrarla bi daha yap bakalım
busbus347 Bende böyle öğrenmiştim hamilesiniz hayırlı olsun kan testi ile süreci takip edin 😍 @cerensr14
cerensr14 Bir1kelebek hiçbişeyim yoktu ama zaten bir çabam vardı 21 Nisan’da çatlama iğnesi vuruldum falan ondan test yaptıö