iremmm16 ben Gökhan beye takipliydim son haftalar yoktu benim karışık bir durum oldu ben sana şöyle anlatayım ben bayram arefesinde nişanım geldi sabah akşamına acile gittim ordan suyum azalınca doğumhaneye aldılar zaten normal odayla aynı sürekli kontrol yaptılar yanıma 1 kişi geldi sürekli nöbetçi doktorlar gelip bakıyordu açılma bebek kalp atışı vs falan baya güzeldi ben 2 gün boyunca kendi sancımı çektim ek suni sancı aldım en son 6 cm oldu farklı bir doktor geldi o baktı bebeğin başı yamuk dedi acil sezaryen oldum zaten oda süsleme ben görmedim kaldığım yerde sadece 12 yaş altı yasaktı eşin yanında değil görüş saatlerinde gelip gidiyor benim kaldığım oda tek kişilikti ama koridorda yürüyüş yaparken 2 kişilik odalar da vardı arkadaşım normal doğum yapmıştı kaynanası yanındaydı bebeğin kafası görünene kadar yanında kalmıştı sonra çıkarmışlardı sezaryende kimseyi almıyorlar zaten bekleme yerinde bekliyorlar sen çıkınca beraber odaya giriyorsunuz