Kızlar ara ara yazıp sizden fikir alıyordum kısaca özetleyim martın başında kürtaj olmak zorunda kaldım bir kez adet gördüm ikinci adetimi daha olmadım bu esnada korunmasız ilişki oldu bu arada simdi âdetin gecikmesi kürtaj sonrası düzensizlik mi yoksa gebelik olablir mi 4 gün gecikti bu arada normal mi test yapmadım hemen onda cıkmıyor diye böyle gebe kalan arkadaslarım oldu mu yoksa kürtaj sonrası duzensizlikten dolayı gecikiyor olabilir mi yazar mısınız