Betuscakmak 5+2 haftalık hamileyim 23 Mart’ta keseyi görmeye gittik doktor 2. Kese de olabilir ilerleyen zamanlarda görebiliriz ama kan pıhtısı da olabilir dedi bu durumu yaşayan var mı 🙄☺️
Ezgib Betuscakmak bana denilmişti canim ikiz gibi bi kese daha var ama yansımada olabilir demişti bi hafta sonra gittigimde tek kese görüldü 🤷♀️
Betuscakmak Ezgib sevindim mi sevinemedim mi bilemedim 🤷♀️ çok tedirginim bakabilir miyim erken Doğum olur mu gelişimleri tamamlanır mı ☺️
Ezgib Betuscakmak Açıkcası çok tedirgin olmustum çünkü bebek degilsede baska biseye benziyor büyüyen bisey var demişti ayni gün baska doktora gitmiştim o tek kese tek bebek demişti rabbim senin için hayırlı olan neyse onu versin 🙏
Betuel11 ailede varmı ikiz? benim babaannem ikiz banda hep diyolardı ikiz ikiz olur diye çok şükür tek 😬 insan tedirgin oluyor bide ilk olunca hani bire bakabilmek yetebilmek tamamda 2 olunca bilemiyorum zor gerçi Allah kolaylığını verir ama zorluğu çok olur maddi manevi 😊
Dezehs Betuel11 benim.ailemde de esimin ailesinde.de ikiz var teyzemin dayimin buyuk.amcamin hatta esimin ablasinin ikizi var ama bizim olmadi cok.isterdim ilk cocugum ikiz olmasini
Betuel11 Dezehs oo sizde çokmuş 😊 hayırlısı inşaallah bi yandanda iyi iki çocuk birden büyür giderdi hakkında hayırlısı olsun inşaallah kardeşim.