melisakucuk canım Allahtan bişey olmazsa biz aldırma taraftarı değiliz o yüzden bi yandan da yaptırmadık ve yanlış sonuç verirse onun stresini yaşamak istemiyorum fetal dna ile ilgili çok bilgim yok doktorum 2 li 3 lü testte bakılanlara bakılıyor dedi