Merhaba,
Adete göre 8 hafta usg göre 7+4 deyim. Ama yaşama sevincim kaçtı mide sorunlarım yüzünden. Bulantıdan çok gaz birikmiş hissi sürekli geğirme isteği ama asla gazdan kurtulamama sorunları yaşıyorum. Gaviscon kullanıyorum Zofer kullanıyorum ama fayda yok gerçekten dayanamıyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı Allah rızası için varsa önerilerde bulunun gecem gündüzüm kalmadı.