25255 arzuysf 37+2 yim bacak aramda çok ağrım oluyor hareketleri azaldı sayılır bilmiyorum doğurmak istiyorum artık
arzuysf Benim de dun gece öyleydi ama bugun hiç bir sey yok. Ben de elle yerleri sildim bakalim 😂 097
25255 arzuysf vallaha en son sorduğumda değildi umarım inmiştir 🤣çünkü günlük yeri geliyor son zamanlarda 12 bin adım atmışligim var artık insin yani ilk doğumum uğraşıyorum ki normal olsun ama bilmiyorum Allah Kerim
emineuc 40tayım ne kanala girdi, ne sancı, ne açılma hiçbir şey yok. Bütün tuşlara bastım çok da yoruldum tık yok
kubraaaatt aslliasya genelde 40.haftaya kalanlara öneriliyor. Gece yatmadan bir yemek kaşığı yağı meyve suyuna karıştırıp içiyorlar