kacerent Merhaba Bugün öğlen 2 gibi kürtaj oldum kanamam biraz fazla sanırım az önce lavaboda portakal büyüklüğünde parça geldi bu şekilde olan var mıdır acaba?
buketdeniz19 kacerent doktorunuza sorun bence canım en net cevabı o verir görsel olarak atın kendisine de
buketdeniz19 kacerent bence beklemek yerine sormanız daha mantıklı olur ama tabikide siz bilirsiniz çok geçmiş olsun 💐
kacerent buketdeniz19 sağolun teşekkür ederim doktorum beklemeyi önerdi devamı gelecek mi diye 🌸 gözlemliyoruz gibi şuan
merve02312 kacerent ben de kürtaj olmuştum doktor ara ara parça parça gelebilir korkma demişti normal yani korkmayn geçmiş olsun normal yani