Bereninannesi kesinlikle katılıyorum bende her ay negatif görmekten sıkılmıstım ve artık kafamı baska yöne cevirdim işe basladım planlarımı ona göre yaptım bi baktm tek bi testim kalmıs reglim 3 gün gecikmiş. (Ki hep gecikmeli gelir reglim) öylesine dolapta kalmasın yapayım atayım kafasında yaptım ve 2.dkda çift çizgi o kdr şok oldumki hala şokum. Gerçekten zamana bırakmak stres yapmamak cok önemliymiş ben bunu anladım. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏 🌹