Ayın 25 i gibi 20+3 haftalık oluyorum ama 4 gun önde fln çıkıyor hep detaylıca bayramdan once girip kurtuluyum diye düşündüm elitpaek ozel hastane dışarısı ayni fiyat helsi devlette zaten sira yok sizler nerde yaptırdınız memnun kaldınız mi önerilerinize ihtiyacım var kizlar mehmet seçkin ozisik varmis perinatoloji uzmanı onu da duydum doktor önerdi ama kararsızım