gozdenur06 Binbir zorluklarla dünyaya birini getirdim tekte kalsın Allah olmayanlara nasip etsin inşallah😂😂🤭
Fatmanur_0416 gozdenur06 bence de bende o düşüncedeyüm ama 2 olursa direk tüpleri bağatcam Allah olmayana nasip etsin 🤣
gozdenur06 Fatmanur_0416 bana kalsa ben birinciyi doğururken bağlatırdımda yaştan dolayı bağlamıyolar😂😂 şaka bir yana haftam küçükken gebelik zehirlenmesi geçirdiğim için ikinci doğumda risk 10 kat artıyomuş o yüzden ebeler doktorlar bile tavsiye etmedi
Fatmanur_0416 gozdenur06 yaşla alakası var mı ay niye ya kaç yaşında olmak lazım 😐 ayyy sizin baya zor geçmiş bnm de zor geçti ama çok şükür böyle sorunlarım olmadı
gulseherr gozdenur06 bende ilk gebelilihimde gebelik zehirlenmesi yaşadım 2.de de oldu 3.ye hamileyim sadece erken doğdular
060436 kubrasjsjs 3 yolda bana kalsa yeter esim 5 lemeyi istiyor bende çocuk çok seviyorum sanırım 4 kalır 😂😂😂😂
semahayall kubrasjsjs ayy 2 ya , 2. Ye hamileyim şu an az kaldı zamanımız. Allah isteyene versin inşallah
ayaznannesi kubrasjsjs Allah nasip ederse benim planim 3 tü 3′e hamile kaldım o da ikiz gebelik çıktı 4 oldu daha dogmadilar ama inslh sağ salim kucağıma alırım😄
minnos1b kartanesi___ saygı duyuyorum ama bizimki öyle bir şey dese insanın ağzının ortasına elinin tersiyle vurası gelir 😂😂🙈 yanlış anlamayın. Kendin doğurup büyüteceksen sen yap diyorum. 2 ideal diyorlar ama bence de sırf kardeşi olsun diye 2ye tamam