Kızlar 16 haftalık hamileyim öylesine kontröle gittim kalbinde 1.5 mm inlet VSD göründü. Doktor tam emin olamadı varmı yokmu 20 haftasında gel dedi kalbi hala gelişiyo diye. Herşeyi normal tepeden tırnağa kadar. Böyle bişey yaşayan varmı çok moralim bozuldu