Arkadaşlar 3. Gebeliğim 5 ve 2 .5 yaşlar çocuklarım onlar biri 38 diğer 36 da gelmişti bu erkek 1 aydır kasılma çekiyorum 4 haftadır camera ile baktı doktorum 3 cm di bugün bir ebe ile görüştüm eve geldi alttan bebeğe uyarı vermeden 4 cm açıklık dedi ilk defa alttan muayene oldum beni önceki gebeliklerimde ağrılı yapmışlardı bu çok dikkat ederek yavaşça yaptı muayene de kalp atışlarına baktı kalp atışları iyi kasılman ama var dedi uzun baktı kalbine kasılma çok oluyordu arada öpen oldu bu yaşadığım gitti nişanım geldi ondan sonra sık bi şekilde evimde şuan kasılma yaşıyorum banyo gir çık yaptık iki kere yine kasılmam var ara ara devam ediyor hareket halindeyim doktoruma yazdım sıklaşmasını bekleme hastaneye geç dedi sanırım geçeceğim dualarınıza talibim dua edin lütfen