12+0 da doktor %80 ihtimalle bebeğime kız demişti bacak arası vs her şeyi gösterdi dümdüzdü. 14+3 te çok fazla görmek için çabaladı doktorumuz çok küçük bir alandan bacak arasında çıkıntı olduğunu gördük. Daha sonra başka bir doktora daha gittim orada da göstermedi kendini. Çok ikna olamadım. Merakta ediyorum. Böyle bir şey başına gelen var mı ? Fotoğraf ekleyebilirsem ekleyeceğim.