Fatmanur_0416 Kızlar sezaryen göbeğiniz nasıl gitti spor krem vs ne kullandınız benim doğum yapalı 49 gün oldu 50 diyelim ama halen göbeğim var kilo da almaya başladım süt olsun diye yiyorum kıssam süt olmaz diye düşünüyorum bilmiyorum ya ne yaptınız siz peki geçti mi kalıcı mı geç mi kaldım müdahale etmekte
beyzzsenturkkk Fatmanur_0416 kıssam süt olmaz diye düşünüyorum her insanın yapısı farklıdır ama yiyim süt olsun algısı boş kilodan ibaret siz normal öğünlerinizi yiyin ekstra caba icine girmeyin süt her türlü üretiliyor
bbaskal Fatmanur_0416 valla ben sezaryen doğum yaptım doğumdan 1 hafta sonra lohusa korsesi kullanmaya başladım iyileşene kadar sonra da termal korse takmaya başladım spor diyet yapacak kadar vaktim yoktu evde bile sürekli o termal korseyi taktım dışarı çıkarken taktım nerdeyse yok denecek kadar azdı göbeğim yani doğumdan sonra herkeste göbek kalır normal doğum yapıp göbeği olanda var sezeryan olup göbeği kalmayan da var yapısal bir durum bu sezaryen yerinde ufacık bir kat kalıyor o çok normal kesik yerin üzerinde
melisasak35 Fatmanur_0416 sezaryen göbeği kalıyor ya zayıflıyorsun aslında istesen ama o göbek düz olmuyor bitürlü iki doğum yaptım 3.cü sezarynı olucam göbek hep vardı sarkmıyor ama hamile gibi şiş yani geçtiğide yok çok yediğimde yok düzenli yürüyüş spor yapıyorum etkisini görmedim göbekte
Fatmanur_0416 beyzzsenturkkk ya ne bileyim yemezsen süt olmaz diyip duruyorlar bende hep yiyorum artık ne yapacağımı bilmiyorum iyice her tarafım sarktı ya
badhomian Fatmanur_0416 bacım yemezsen süt olmaz değil gerekli öğünlerini ye bol sıvı alımı ve uyku kesinlikle uyku bide doktorum 3500 kalori alımını yapabilirsin demişti 76 ile doğuma gittim 13 gün oldu bugun ve ağzım durmuyor diyim hoşaflar gece cips yemeleri vs vs birsürü şey şuan güncel 67 kg tartıldım 9 kg gitmiş
nilaydax Fatmanur_0416 Fatmanur_0416 zararın neresinden dönersen kardır.Yeme işine dur de normal ye sonra vermesi zor zaten
DorukandDogasmom Fatmanur_0416 yemekleri normal yiyip, bol su tüketin. Tatlı istediğinizde incir uyutmasi yiyin sıfır şeker ve hafif. Hem süt de yapıyor ve rezene için.
semahayall Fatmanur_0416 ya işte birazdan onunla alakalı oluyor , 10 kilo üstüne çıkınca göbek kalıyor , aslında sezeryanla alakası yok fazla kilodan oluyor. Bence şu an bunu düşünmeyin. Benim biraz büyüsün sonra diyet spor falan halledersiniz
Fatmanur_0416 semahayall ya ne bileyim normal doğum yapan ve karnı düz çok kişi duydum sezaryen göbeği kalıyor falan dediler aslında ben yemeye içmeye kendimi çok verdim çevrem o kadar söylendi durdu bebek kilo almıyor sen alıyorsun biz öyle değildik hayırlı annelerdik bebeğimize aldırırduk fln filan hamilelikte de çok zoruma gitti bende kendimi yemeğe verdim öyle böyle değil belki bebeğim kilo alır düşüncesiyle artık bi defa ip kaçınca tutamadım aşırı pişman oldum çevrenin lafına takıldığım için şimdi ise pişmanlıklarla doluyum
semahayall Fatmanur_0416 ya çevreyi asla umursamayacaksın. Çevre bok yesin. İnan sezeryanla alakalı değil bak , sırf fazla kilodan oluyor , diyet spor verirsin üzülme ama bundan sonra da fazla yeme , sütün onunla alakası yok. Su iç bol bol , sağlıklı şeyler ye
busragms44 Fatmanur_0416 ağzı olan konuşuyor, annem hep su bile içsen bebeğime süt olsun niyetiyle içersen o süt olur derdi ki zaten sıvı çok etkili bol bol su için hem sütünüz olur İnşaAllah hemde zayıflamaya yardımcı olur ama daha 50 gün olmuş daha yeni kendine geliyosundur darlama kendini illaki vereceksin o kiloları ama bebeğin bidaha 50 günlük olmayacak
Fatmanur_0416 semahayall ay çok teşekkür ederim içim rahatladı bazen evde internetten bakıp yapıyorum ama bebekle biraz zor oluyor diyete başlamadım daha zaten ne geldiyse başıma bu çevre yüzünden Allah bildiği gibi yapsın o anki zayıflıktan yararlanıp nasıl da beynime girmişler 🤣
hazi33 Süt sıvıyla alakalı bol su içersen çözersin kimsenin dediğini de umursama bebek senin beden senin hayat senin istediğin gibi büyüt. Sezeryan göbeği bence bünyeyle alakalı benim 1 hafta içinde kendiliğinden inmişti eski kiloma düşmüştüm ilk hamileliğimde. Şimd ikinciyi doğurmak üzereyim eşimle boşanıyoruz stresten yemek filan yiyemedim iştahım kesildi ilkinde 12 kilo almıştım şimdi 4kilo almışım hepsini bebek almış. Yani sen yemesen bile içindeki bebek senin depoladığın vitaminlerden zaten alıyor olan sadece sana oluyor :)
Fatmanur_0416 hazi33 haklısın o zaman bunu düşünemedim işte 😐 benim de 10 günde inmişti bu aralar o kadar gözüme çarpıyor ki aşırı korse var bilmiyorum biraz rahatsız ediyor bu toparlayıcı zıbın var onu aldım ama halen göbeğim görünüyor gibi korse de çıtçıtlı aldım bazen toplanıyor bazen katlanıyor vasat yani kaldım öyle acayip moralim bozuldu
melisakucuk Fatmanur_0416 hamileyken yediğinizde bebeginiz kilo aldı mı doğduktan sonra yoksa sadece siz mi aldınız
Fatmanur_0416 melisakucuk yok canım aldı aldı doğduktan 5 gün sonra 300 gr vermişti hemen toparladı hamileyken de daha 20 li haftalarda kilosu kaynanamlara az gelmiş diye laf ettiler bende o zaman başladım tıkamaya valla hem ben hem o aldık
Fatmanur_0416 badhomian bende de öyle 75 ile gittim doğuma 10.günde 65 oldum diyet falan da yok yani o kadar yiyip içtim 10 kilo gitti ama ondan sonra kaldı 65 66 dün sağlık ocağında baktım 68 eve geliyorum 65 anlamıyorum psikolojim bozuldu evde egzersiz yapıyorum bebekle düzenli olmuyor ama çaba işte ne olacak artık off çok can sıkıcı ya nereyi tutsam elimde kalıyor kilo aldım çatlakların haddi hesabı yok sarkma offf offf
Fatmanur_0416 bbaskal bana izin vermedi doktor biraz zor bir doğum oldu izin vermedi 30 40 gün bekle dedi baktım göbek yok gibi umursamadım aniden göbeğim gözüme çarptı çatşaklarım gözüme battı ne bileyim ya Kösem var ama takınca biraz sıkarsam dikiş yerlerim ya yanıyor ya kaşınıyor zıbın var toparlayıcı o da göbek yine belli yani tamam belim eskiden inceydi hamilelikte değişti o zıbın yine şekil veriyor ama göbeğe çare bulamadım ya eskiden dün düzdü eskisi gibi olmaz ama en azından hamile gibi görünmem
badhomian Fatmanur_0416 bacım sakin ol herşey düzelir atres yapma en önemlisi ruh sağlığın unutma iç güzellik
Fatmanur_0416 melisasak35 bende de öyle ya şiş elimle basınca gevşek balon gibi o sinir bozucu üzüldüm geçmemesine yaa keşke geçse acayip sinir bozucu gerçekten