rmy1 Kııızlar nasıl gidiyor ben 15+0 oldum bu zamana kadar bulantı uyku halim felan olmadı hiç bir haftadır uyku açlığı çekiyorum resmen hani enerjimiz artacaktı ben daha da düştüm sanırım 😝 Sizde durumlar nasıl
cokyeniyiz rmy1 14+4 acayip uyku hali var her an her yerde sizabilirjm bulanti hala devam ediyor ama ilk zamanlardaki gibi degil ilk zamanlar tansiyonum duserdi suan gecti cinsiyeti hala ogrenemedik oglumda bulanti yasamadim
curcuna rmy1 15+0 oldukk bugün sadece sol kasığıma doğru hafiften ağrı giriyor ara araa sanırım büyüme ağrıları, bir de iştahım kapalı sadece soğuk şeyler serin şeyler istiyor canım🥰😃
lokismommy 15+2 ilk zamanlar uyurdum öğlenleri 1 2 saat şimdi o da yok bende bide kedim geceleri çok yaramazlık yapıyor eşim hasta uyuyamıyorum ona rağmen tık yok ayakta zor duruyorum uykusuzluktan ama yok uyuyamıyorum 🥲
rmy1 lokismommy ay bana uyku bastı bende ilk zamanlar hiç uyuyamıyordum bir haftadır kafamı zor kaldırıyorum
melikmira 14+6 haftalık gündüz 1-2 saat uyuyorum sanki saatlerce uyumuşum gibi gece sürekli kalkıyorum deliksiz uyuyamıyorum
rmy1 melikmira ya bende sabah 7de sürekli tuvalete kalkıyorum kodlanmış gibi sıkışıyorum tekrar uyku aşamasında sıkıntı çıkıyor 😄
melikmira rmy1 Valla bende 5 gibi kalkıyorum bazen kaçırdığımda oluyor sende de oluyor mu normal mi ki
rmy1 melikmira bende kaçırıyorum özellikle dışarı çıkıp yürüdüğüm zaman zaten akıntım çok oluyor bir de sızıntı şeklinde kaçıyor ya
dalyaluna35 17+0 hareketlerini hissediyorum iştahım açıldı cok sık tuvalete gidiyorum akıntım arttı bulantım yok arada baş ağrım oluyor dis eti hassasiyetim ve burun tıkanıklığı var biraz bel ağrıları çekiyorum 🫠
rmy1 cokyeniyiz canım bende de bulantı hiç olmadı hamile değil gibiyim sadece şimdi uyku hali başladı kızım olacak inşallah