Slm kızlar ben kahvrengi lekelenmeler gördüğüm için doktoruma gittim baya bur tahlil çekti ve taş düşürdüğümu söyledi bur ay öncede acildeki söylemişti ama pek ciddiye almamış tim daha önce böyle bir şey yaşan varmı tehlikeli mi sizce doktorum ilaç larimi.yemem 15 gün sonra gelmem gerektiğini söyledi