tugcekmrr bende hep öyle oldum 😅 kızıma 12 haftalıkken kız denildi inanmadım 5 aylıkken bile doktora sordum cinsiyeti nedir diye. Bu sefer oğlum olacak 16 haftalıkken öğrendik %90 erkek dedi doktor sonraki kontrolde ise aaa direk cinsiyeti gösterdi bacağını net şekilde açtı ben burdayım der gibi oğlun olacak demiş miydim dedi öyle söyleyince kesin olarak inandım yoksa doğana kadar yine kız olur mu diye düşünürdüm 🤣