Burcu6188 Kızlar iki gündür çok kötü dişim ağrıyor gargara yaptım diş fırçaladım geçmişiyor her akşam saat 7 de başlıyor geceye kadar devam 😔ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun
hunilimom Burcu6188 aynı şekilde 2 gündür çekiyorum o ağrıyı gece uyku yok gündüz yok ama ben yarın doktora gidicem bu geceyi de atlatsam yeter yarın doktor inşllah yapar dişimi
Meryemhifa Geçmiş olsun canım bende de ckk oluyo kekik yağı yada karanfil yağı ile gargara yap çok ii geliyo
Nezahatozen canım dış ağrısı benimde oldu ben elma sirkesini biraz suyla karistirdim gargara yaptım birde karanfil yağı varmış onu dişime koydum ve gecti cok sukur