meltmakdenz Arkadaşlar doktor arayışı içindeyim hangi hastane ve hangi doktora takiplisiniz memnun musunuz yardımınıza ihtiyacım var
bbaskal meltmakdenz Ben ilk doğumu Gazi Üniversitesinde yaptım doktorumdan çok memnundum ama şuan kendisi gebe takibini bıraktığı için ben ikinci gebeliğim özele gidiyorum doğum paketi aldım
meltmakdenz bilmemben Yani Özel devlet ayrımım aslında yok ama önceliğim devlet çünkü özellerin fiyatı uçmuş gidiyor
bilmemben meltmakdenz yani a life uygun tarama testi ve detaylı yok 55 bin her şey dahil 70 bin dedi Ama ben yinede özele de pek guvenmedigim için Bilkent sehir hastanesini tercih ettim prof necati hoca kendisi bakıyor Tek sorun doğuma kim girecek belli değil
esmaayazz Hayır her yeri araştırdım bütün hastanelerin paket içeriği vs aynı burayı tercih etme sebebim hem yenidoğan yoğun bakımı var hem de doktoru hakkında kötü herhangi bi yorum yok
bilmemben kubraeslina canim şimdilik çok memnunum hoca çok dikkatli ancak dogum nasıl bilmiyorum ilki özeldeydi prof ibrahim alanbay ozeldeki doktor çok çok iyi o da
kubraeslina bilmemben bende randevu aldım Necati hocaya bakalım bi kaç doktor övülmüş gazi ve gülhanede onlara da bakıcam ama şey aklımı karıştırıyor doğumda olurlar mı 😂 benim ilk doğumda özelde olmuştu